بیانیه  حفظ حریم خصوصی

هدف: هدف ایجاد و تداوم اطلاعات ، حصول اطمینان ار تامین ظرفیت های مناسب و زیرساخت لازم برای ذخیره سازی اطلاعات و میزبانی خدمات فناوری اطلاعات بر طبق استانداردهای ملی و بین المللی و پاسخ به نیازهای کلیه شهروندان ضمن به حداقل رساندن مخاطرات و ضرر و زیان ناشی از بروز حوادث امنیتی در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی در پرتان سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی به آدرس kj-agrijahad.ir  می باشد.

الزامات قانونی:

بر اساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 مورخ 1395/12/28 ، وزارت جهاد کشاورزی خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارایه خدمت کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

 تارنمای سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نسبت به حفظ حریم خصوصی شما و همچنین گسترش تکنولوژی خود به‌گونه‌ای که تجربه آنلاین امن و قدرتمندتری را برای شما فراهم کند، متعهد است.

 این بیانه حریم خصوصی در پایگاه اینترنتی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به کار گرفته می‌شود و فرایند جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را کنترل می‌کند.

سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. بدین منظور خود را ملزم به رعایت استانداردهای جهانی مورد نیاز در جمع‌آوری و حفاظت  داده‌ها، می‌داند.

مشاهده صفحات وب‌سایت‌ ما نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمي‌باشد، اما برخی موارد از جمله ارائه خدمات بصورت الكترونيكي  و غير حضوری مستلزم دريافت اطلاعات شخصی شما بوده  و پس از تحليل اطلاعات اين خدمات به شما ارائه مي‌گردد. این سازمان در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما می‌باشد و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی کند.

اطلاعات جمع آوری شده از بازدید کنندگان ، صرفا برای بهبود کیفیت خدمات ومحتوای سایت مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات مذکور بدون اطلاع و اجازه ی قبلی ، در اختیار فرد یا موسسه ی دیگری قرار نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است که ثبت نشانی ip شما به ما کمک می کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهت آن ، اقدام کنیم.

اطلاعات اخذ شده: به منظور کار با این تارنما و یا استفاده از خدمات آن برخی اطلاعات شخصی شما ممکن است اتخاذ شود این اطلاعات شامل موارد ذیل می باشد:

کد ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی

نام و نام خانوادگی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی

شماره تماس همراه برای اطلاع رسانی پیامکی وضعیت درخواستهای شما

آدرس ایمیل و سایر اطلاعات نظیر کد پستی و اطلاعات کیفی و کمی کسب و کار شما متناسب با نوع درخواست شما در راستای ارایه خدمات مجوزهای الکترونیکی کسب و کار از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی کشاورزی (eagri.maj.ir)

چگونگی بهره برداری از اطلاعات: چگونگی بهره برداری از اطلاعات ونحوه استفاده ار آنها و افراد یا سازمانهایی که به آن دسترسی دارند به شرح ذیل است:

کلیه اطلاعات درگاه الکترونیکی وزارت جهاد کشاورزی و کلیه زیر درگاه های ستادی و استانی آن  در سرورهای داخلی نگهداری میگردد و سطح امنیتی قابل قبولی در آنها رعایت شده است.

اطلاعات اخذ شده از کاربران صرفا در اختیار متولیان رسیدگی به درخواست های طرح شده کاربران قرار خواد گرفت .این متولیان شامل واحدهای زیر مجموعه وزارت متبوع می باشد.

امنیت اطلاعات :

ما حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما را امری بسیار جدی و مهم می دانیم و در  پورتال  خود از سیاست های امنیتی و فناوري هایی استفاده می کنیم که برای محافظت از اطلاعات شخصی طراحی شده اند. همچنین از روش ها و دستورالعمل های امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها نیاز دارد، پیروی می کنیم. این روش های محافظتی ذخیره سازی، استفاده و انتشار همه اطلاعات شما را دربر می گیرد و از دسترسی و استفاده غیر مجاز از این اطلاعات جلوگیری می کند.

ما اطمیان می دهیم که اطلاعات شما را به غیر از موارد ذکر شده در بیانیه در اختیار هیچ سازمان یا فرد یا تارنمایی قرار نخواهد گرفت.

استفاده از کوکی ها:

به منظور بهبود استفاده از تارنما از کوکی های استفاده می شود .کوکی یک فایل متنی کوچک است که تارنمای ما روی رایانه شخصی شما قرار می دهد تا بتواند اطلاعاتی در مورد استفاده شما از تارنما داشته باشد.شما می توانید با تغییر تنظیمات مرورگر خود از استفاده کوکی ها جلوگیری کنید.

 در بخش پيوندها، پيوندهای فعال به وب سایت های دیگر وجود دارد که متعلق به سازمان های دیگر هستند. این وب سایت ها قوانین و کوکی های مختص خودشان را دارند که ما پیشنهاد می کنیم  قبل از استفاده از این وب سایت ها آنها را مطالعه کنید.

 تارنمای سازمان امکان ثبت و پیگیری پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی "تکریم و رضایت مندی مردم " -              " انتقادات و شکایات" و فرم پیشنهادات را دارا می‌باشد.

 در این قسمت شما می‌توانید با حوزه‌های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام می‌گردد .

تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی  به صورت تمام وقت در دسترس بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید .