به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز یکشنبه (27 فروردین) همزمان با ديدار رييس سازمان جهادكشاورزي استان و هيئت همراه با مديركل صدا و سيماي استان از همراهي ها و تلاش هاي رسانه ملي در استان تقدير شد.

رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبی در این دیدار گفت: استان خراسان جنوبي سهم قابل توجهي از توسعه اقتصادي استان را به خود اختصاص داده است.

مهدي جعفري با بیان اینکه در سال گذشته استان خراسان جنوبي توفيقات بسيار مناسبي را به خود اختصاص داد، افزود: اعطاي بالغ بر ١٠٠٠ ميليارد ريال تسهيلات از جمله اين دستاوردها است كه پيشرفت ٤ برابري را نشان مي دهد.

وي اظهار کرد: هر روز يك رشته قنات در استان احيا گرديده است كه از اين جهت اتفاق بسيار بزرگي صورت گرفته است. وي از بازگشت ١٦ مورد كارخانه به مدار توليد از جهت دهي مناسب در راستاي صنايع كشاورزي استان خبر داد و افزود: همه اين توفيقات در سايه حمايت هاي رسانه هاي استان به ويژه رسانه ملي اتفاق افتاد.

رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبی گفت: در راستاي تحقق شعار سال رشد توليد از مهم ترين برنامه هاي سازمان جهاد كشاورزي به شمار مي رود.

در ادامه مديركل صدا و سيماي استان با تقدير از تلاش هاي خانواده بزرگ جهاد كشاورزي استان از همراهي كارشناسان، مديران و روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي با همه بخش هاي توليدي صدا و سيماي خراسان جنوبي تقدير نمود.

آينه دار گفت: صدا و سيما به جهت نقش و رسالت واقعي خود به ضرورت اميدآفريني در جامعه به ويژه جامعه كشاورزي استان تاكيد كرد.

وي جهاد كشاورزي و برنامه هاي اين حوزه را از مهم ترين موضوعات توجه مديران در حوزه توليد محتوا قرار دارد.

آينه دار افزود: ضرورت توسعه ارتباطي بين سازماني مي تواند راهكار اساسي در توسعه كشاورزي استان باشد كه در آينده نزديك با تكيه بر توان نيروي انساني متفكر شكل ويژه تري نيز به خود خواهد ديد.