به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، نماینده دفتر نظارت و بازرسی وزارت جهادکشاورزی برای بررسی وضعیت بازار اقلام اساسی به ویژه تامین و توزیع گوشت مرغ، به استان سفر کرده است.

شامگاه دوشنبه (۴ اردیبهشت) جلسه تنظیم بازار با حضور مهندس شمس آبادی نماینده دفتر نظارت و بازرسی وزارت جهادکشاورزی، مدیرکل دامپزشکی استان، معاون توسعه بازرگانی و صنایع و جمعی از مدیران سازمان برگزار گردید.

در این جلسه درخصوص تامین و توزیع اقلام اساسی به ویژه گوشت مرغ بحث و گفتگو شد و با توجه آرامش بازار و کفایت مرغ استان، در مورد صادرات گوشت مرغ مازاد به استان‌های همجوار تصمیم‌گیری شد.

شایان ذکر است که خراسان جنوبی بعنوان استان معین، در تامین گوشت مرغ استان‌های همجوار، نقش بسزایی دارد.

در ادامه مهندس شمس آبادی و هیئت همراه از مراکز توزیع گوشت مرغ بازدید بعل آوردند.

در این بازرسی و نظارت، نحوه تامین و توزیع گوشت مرغ مورد بررسی قرار گرفت و نماینده دفتر نظارت و بازرسی وزارت جهادکشاورزی با وجود گوشت مرغ کافی در سطح بازار، از تلاش ریاست سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی و همکاران تقدیر کرد.

در ساعات پایانی دوشنبه و بامداد سه شنبه (5 اردیبهشت) مهندس شمس آبادی نماینده دفتر نظارت و بازرسی وزارت جهادکشاورزی به همراه مدیرکل دامپزشکی استان، معاون توسعه بازرگانی و صنایع و جمعی از مدیران سازمان، با حضور در یکی از کشتارگاه‌های گوشت مرغ استان، از محل این کشتارگاه بازدید و در جریان روند میزان ورود مرغ زنده به کشتارگاه، نحوه ذبح، سردخانه، بسته‌بندی و خروج آن قرار گرفتند.

امروز نیز بازدید میدانی از مرغداری ها، کشتارگاه و سردخانه و همچنین مراکز توزیع گوشت مرغ در سطح استان با حضورنماینده دفتر نظارت و بازرسی وزارت جهادکشاورزی ادامه دارد.