به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (۱۲ تیر) رئیس سازمان به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و جمعی از مدیران کل ادارات تابعه و نیز  معاونین و مدیران سازمان با مدیرکل دادگستری خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: نگاه مثبت دستگاه قضا به خانواده کشاورزی استان برای رفع و رجوع پرونده‌ها و موارد مرتبط بسیار ارزشمند و حائز اهمیت می‌باشد که به پاس این تعامل و همکاری صمیمانه، از رهنمودهای رئیس کل محترم دادگستری و زحمات همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز انتخاب مدیران ارشد دستگاه قضا را از بدنه آن مجموعه بسیار خوشایند برشمرد و تاکید کرد که این امر کمک شایانی در اجرای امور خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با تقدیر از همت جهادی سازمان و کلیه همکاران گفت: خانواده بزرگ کشاورزی استان در مدت یک ساله هفته قوه قضاییه سال گذشته تاکنون در موضوعات مختلف در راستای پیشگیری از وقوع جرم، حفظ حقوق بیت المال، پیگیری پرونده‌های مرتبط با اراضی کشاورزی و سایر موضوعات همراهی و همکاری بسیار شایانی داشته اند که قابل ستایش می‌باشد.

گفتنی است این دیدار به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام گردید.