به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه بیش از 17 هزار و 56 فقره حواله الکترونیکی توزیع کودشیمیایی یارانه‌ای صادر شده است.

احمد احمدنژاد با بیان اینکه سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه‌بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی متصل است، افزود: تخصیص کود تنها به کشاورزان و بر اساس اطلاعات ثبت شده درسامانه جامع پهنه‌بندی انجام و از این طریق امکان رصد و کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه 4 هزار و541 تن انواع کود شیمیایی در استان خراسان جنوبی توزیع شده است.

احمدنژاد اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی مسئولیت تامین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی به خصوص انواع کود‌های شیمیایی را بر عهده‌دار دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کود‌های شیمیایی به سراسر نقاط استان است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه کود‌های شیمایی موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شود کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کود‌ها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود استفاده کنند.