به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، فرمانده بسیج پایگاه نبوت سازمان ضمن تبریک آغاز هفته بسیج گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در طول این هفته در سازمان تدارک دیده شده و برگزار خواهد گردید.

حسن شمشیری از برگزاری کلاس آموزشی برای کشاورزان در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: در طول هفته بسیج مسابقه کتابخوانی برای همکاران سازمان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: روز پنجشنبه مراسمی با حضور فرمانده‌های بسیج خانواده بزرگ جهادکشاورزی و همچنین فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات استان با سخنرانی دکتر جعفری رئیس سازمان برگزار می‌گردد.

 وی ساماندهی گروهان امنیت را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته برشمرد و ادامه داد: در این مراسم از بسیجیان نمونه سازمان و ادارات تابعه تجلیل خواهد شد.

فرمانده بسیج پایگاه نبوت سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: همچنین در همان روز خواهران سازمان با حضور در گلزار شهدای گمنام و انجام غبارروبی ادای احترامی به شهدای گمنام خواهند داشت.

حسن شمشیری از برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه مرکز استان خبر داد و گفت: روز جمعه (سوم آذرماه)، با حضور رئیس سازمان معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و سایر مسئولین سازمان و شهرستان بیرجند میز ارتباطات مردمی همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

 
 
 

1000 کاراکتر باقیمانده است


آمار بازدید کنندگان

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید ماه0
بازدید کل114134