به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مدیر هماهنگی ترویج سازمان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف استان در حوزه کشاورزی، اطلاع‌رسانی و ترویج آخرین یافته‌های این حوزه به بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌باشد.

محمد مودی به فعالیت بالغ بر ۸۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقاء سطح دانش فنی بهره‌برداران در راستای افزایش بهره‌وری در استان به دنبال ایجاد راهکارهای مناسب و عملیاتی منطبق بر اقلیم و شرایط آب و هوایی استان هستیم.

وی اظهار داشت در این راستا پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسی راهکارهای عملیاتی در این حوزه با تکیه بر دانش روز برای اولین بار در استان اقدام به هوشمندسازی تقویم زراعی باقی و دامی استان در قالب پلتفرم‌های ویژه کرده‌ایم.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: با توجه به دسترسی عموم مردم به ویژه کشاورزان و بهره‌برداران در استفاده از گوشی‌های هوشمند انتظار می‌رود این اقدام باعث تسریع در دسترسی آخرین یافته‌های ترویجی در استان باشیم.

محمد مودی بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با استفاده عموم بهره‌برداران از این برنامه، زمینه توسعه کشاورزی پایدار در استان تقویت شود.