به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز پنجشنبه (۲۴ اسفند) دومین جلسه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در محل دفتر رئیس سازمان برگزار شد.

مدیر حوزه ریاست سازمان در این جلسه گفت: تکریم خانواده مورد تاکید ویژه در سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد و در همین راستا اقدامات عملیاتی در دستور کار سازمان می‌باشد.

محسن ارژنگی افزود: یکی از اقدامات اجرایی مهم در این زمینه استقرار مهد کودک به منظور حمایت مادران شاغل در سازمان از فرزندان در محیط کار می‌باشد. وی اظهار کرد: در جهت اجرای قانون و استفاده از ظرفیت‌ها، به دنبال آن هستیم کلیه امکانات سازمانی در اختیار قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب اهداف سازمان محقق گردد.

در ادامه جلسه مسئول تمشیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان به تاکید دین مبین اسلام بر حمایت از خانواده و تکریم این جایگاه اشاره کرد و گفت: در نظام اسلامی موضوع آرامش زن و فرزند و تربیت فرزند صالح و سالم زیربنای جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام یوسفی افزود: بر اساس موازین اسلامی توسعه فرهنگ ازدواج آسان به منظور تقویت جایگاه خانواده از دیگر مسائلی است که مورد تاکید ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدهای بنیان خانواده اظهار کرد: در گفتمان مقام معظم رهبری نیز بحث جوانی جمعیت مورد توجه جدی قرار دارد و همه می‌بایست با حداکثر توان نسبت به شناخت آسیب‌ها و حل مشکلات گام برداشت.