به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت : تشریح شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال ۱۴۰۳ و اشاره به اینکه با بسیج مردمی در اقتصاد می‌توان تولید را به جهش رساند، امسال هم مانند سال‌های گذشته تعامل و همدلی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی در سال جاری را اجرایی خواهیم نمود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از مشارکت خوب بهره برداران بخش کشاورزی و مردم در تحقق سیاست ها و موفقیت های بخش کشاورزی در سال گذشته، اظهارکرد: راه دستیابی به اهداف برنامه هفتم بدون حضور مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه شعار سال بخشی از راهبرد اساسی کشور است، افزود: در راستای تحقق شعار امسال می‌بایست موضوعات مختلف و مرتبط با حوزه تولیدات ضروری مورد نیاز مردم اولویت‌بندی و با شناسایی مسیر جدید مشارکت مردم، در این حوزه اقدامات سریع و فوری انجام گیرد.

جعفری گفت: مهم بودن مسأله حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید در نخستین بیانات سال جدید مقام معظم رهبری، نشان از برطرف کردن موانع حضور مردم در بخش تولید در برنامه تحول کشاورزی دولت است که تحقق این شعار محوری نیازمند همراهی و مشارکت همگان است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرایی نمودن شعار سال به زودی برنامه‌های اجرایی سازمان به عنوان یک سند راهبردی اعلام خواهد شد.