به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، طی مراسمی که با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی استان های وزارت جهادکشاورزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار، مسئول تمشیت سازمان جهادکشاورزی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف، درمیان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان، مسئولین شهرستانی، تولیدکنندگان و بهره‌برداران کشاورزی استان و همچنین همکاران و پیشکسوتان خانواده بزرگ کشاورزی استان برگزار شد،  ضمن تکریم و پاسداشت زحمات دکتر مهدی جعفری در طول مدت خدمت، محمد حسین اکبری به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی معرفی گردید.

حجت‌الاسلام یوسفی در مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: فرصت مغتنم برای خدمت فراهم شده، به برکت خون شهدا است. شکرگذاری این نعمت، خدمت برای مردمی است که خود را فدا کردند، مهدی جعفری بیش از دو سال خدمت جهادی با روحیه دغدغه‌مندی در حوزه جهاد دینی فرهنگی را اجرایی کرد.

مسئول تمشیت  حوزه ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: وزیر کشاورزی، مسئولی را از جنس مردم انتخاب و باز هم در این مسئولیت فردی از بدنه سازمان جهاد کشاورزی برگزید که همه باید کمک کنیم تا این سازمان همچنان موفق باشد، اگر این فرصت را انسان نعمت و امانت بداند به بهترین نحو می‌تواند از آن بهره ببرد.

در پایان این مراسم از خدمات مهدی جعفری رئیس پیشین سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی قدردانی و محمدحسین اکبری به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

اکبری، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این سازمان بود و جعفری نیز فروردین امسال با حکم استاندار به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.