به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) جلسه شورای اقامه نماز به منظور انعقاد تفاهمنامه ستاد اقامه نماز استان و سازمان با حضور مهندس اکبری سرپرست سازمان، حجت الاسلام کمیلی رئیس ستاد اقامه نماز استان و اعضای شورای اقامه نماز سازمان برگزار شد.

مسئول تمشیت حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان در این جلسه گفت: در مناسبت‌های مختلف همچون ایام جشن میلاد یا مراسم شهادت ائمه، ماه های رمضان، محرم و صفر و اربعین، این سازمان و ادارات تابعه برنامه‌های گوناگونی را برگزار می کند.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه مباحثی همچون مسابقات قرآن همه ساله در گروه‌های مختلف انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از افتخارات سازمان راه یافتن ۹ نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرائت قرآن و اذان به مرحله منطقه‌ای و کسب رتبه برتر ۸ نفر در این مرحله و نیز احراز مقام برتر سه نفر از این شرکت کنندگان در مرحله کشوری می‌باشد.

وی افزود: پیگیری تسهیلات ازدواج و فرزندآوری همکاران و فرزندانشان از برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان می‌باشد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه به موفقیت سازمان در سالیان طولانی در بحث برگزاری برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی یکی از دستگاه‌هایی است که از وجود حوزه نمایندگی ولی فقیه برخوردار است.

محمد حسین اکبری افزود: برنامه‌های مختلفی در طول سال برای ترویج و توسعه نماز در سازمان، مدیریت‌ها و ادارات تابعه از قبیل برگزاری کلاس های عقیدتی و مهدویت و همچنین جهاد تبیین برگزار می‌شود.

گفتنی است در این جلسه تفاهم‌نامه شامل بندهایی از جمله برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی ودوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقات قرائت قرآن و کتابخوانی ویژه نماز، برگزاری جشن تکلیف و غیره فی مابین ستاد اقامه نماز و سازمان جهادکشاورزی استان منعقد گردید.