به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی شامگاه گذشته (یکم دی98) مسئولان کشاورزی استان طی نشستی به     مهم­ترین سوالات دانشجویان پاسخ گفتند. در این دیدار که به دعوت بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی برگزار گردید ریاست سازمان جهاد کشاورزی و هیئت همراه به بیان برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه تولیدات کشاورزی پرداختند.

در ابتدای این دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اهتمام دولت به امر حمایت از کشاورزان استان،گفت: دولت مردان، عزم جدی خود را برای ارتقای سطح تولیدات کشاورزی به عنوان امری مهم در جهت حمایت از جامعه کشاورزی استان بکار گرفته اند.

  غلامرضا قوسی افزود: سیاست کیفی­سازی تولیدات کشاورزی، افزایش بهره‌وری به منظور استفاده هر چه بهتر از منابع آب و خاک، سرلوحه برنامه‌های حوزه تولید می باشد.

 در ادامه دانشجویان نظرات پیشنهادات دیدگاه ها و سوالات خود را در خصوص کشاورزی استان بیان نمودند. استفاده از توان علمی جامعه دانشگاهی در بخش کشاورزی، حمایت از محصولات مزیت دار استان، تغییر الگوی کشت، صادرات مرغ و تخم مرغ و سایر محصولات کشاورزی استان، راه های مقابله با آفات کشاورزی، موضوع دامداری های صنعتی و سنتی از  مهم‌ترین موضوعات مورد بحث بود.