به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (13بهمن98) و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر استان خراسان جنوبی همزمان با دومین روز دهه فجر در بیرجند گشایش یافت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان جنوبی در آیین افتتاح این نماشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای زنان عشایر و روستاییان استان با هدف معرفی بهتر محصولات این قشر تا پایان دهه فجر دایر است.

ابوالفضل فرج زاده اظهار داشت: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه در ۲ نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر ساعت ۱۷ تا ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: نمایشگاه در هشت غرفه عرضه و فروش صنایع دستی، محصولات کشاورزی و تولیدات عشایر و روستاییان پیش بینی شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت کنندگان از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند افزود: امید است در این فرصت محصولات و توانمندی‌های روستاییان و عشایر بهتر به جامعه معرفی شود. وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار بیمه شده فعال، عضو صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان خراسان جنوبی هستند گفت: تاکنون یک هزار و ۹۰۰  نفر از این افراد بازنشسته شده‌اند و یک هزار و ۸۰۰ نفر مستمری فوتی و ۱۵۰ از کارافتاده زیرپوشش این صندوق هستند.

وی گفت: امروز ۲ حکم بازنشستگی در روستای خراشاد به نمایندگی از سایر احکام با حضور نایب رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور اهدا می‌شود.