به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (۳۱ فروردین۹۹) تقدیر نامه سپاه انصار الرضا(ع) استان برای کسب مقام اول در بین دستگاه های اجرایی استان در خصوص آموزش مشمولان وظیفه شاغل در سازمانها تقدیم رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گردید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به نقش موثر آموزش در تمامی مراحل زندگی گفت: تفاهم نامه مشترکی بین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۷ برای آموزش سربازان منعقد گردید.

غلامرضا قوسی افزود: در این تفاهم نامه مقرر گردیده، دوره های آموزشی در زمینه های مختلف آموزش کشاورزی با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی برای مشمولان برگزار گردد که پس از اتمام خدمت در حرفه ای که تجربه کسب کرده و مدرک مرکز آموزش را دریافت نموده اند، مشغول به فعالیت گردند.

وی به آغاز  برگزاری دوره های آموزشی رشته های کشاورزی در شش ماهه دوم سال ۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: دوره های آموزشی در زمینه زنبور عسل، پرورش دام سبک، پرورش شترمرغ، پرورش مرغ بومی و پرورش قارچ، با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان شروع و در مجموع تا پایان سال ۹۸ تعداد ۲۷۳۴ نفر از سربازان آموزش دیدند.

قوسی ادامه داد: حدود ۴۵۰ ساعت تدریس توسط مربیان آموزشی سازمان و مرکز تحقیقات تا پایان سال ۹۸ ارائه گردیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اعلام اینکه این دوره های آموزشی در سال جدید(۹۹) از امروز با برگزاری یک جلسه ویدئو کنفرانس آغاز گردیده است، عنوان کرد: در ارزیابی سپاه استان، در بین دستگاههای اجرایی که کار آموزش مشمولان را برعهده دارند، سازمان جهاد کشاورزی خوشبختانه توانسته مقام اول را کسب کند.