به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، نشست تخصصی در خصوص تامین و توزیع گوشت مرغ با حضور دادستان استان، معاون بهبود تولیدات دائمی سازمان، مسئولین استانی و جمعی از تولید کنندگان و بهره برداران این بخش، در دفتر نشریه آوای خراسان جنوبی برگزار شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: در بحث تامین قیمت مرغ، سازمان جهاد تنها متولی این امر نیست و همه دستگاه ها یا شرکت ها و... که می توانند در تامین و توزیع این مورد کمک کنند، می بایست همکاری و همراهی نمایند.

محمود اشرفی گل افزود: تلاش سازمان جهاد کشاورزی بر این است که رضایت مصرف کننده و تولید کننده در کنار یکدیگر قرار گیرد و از روزهای آینده روند کاهشی قیمت مرغ مشاهده خواهد شد.

 دادستان استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قصد بیرون راندن یا اذیت تولید کننده را نداریم، اظهار داشت: در بحث قیمت مرغ باید توان خرید مصرف کنندگان هم در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام علی نسائی بیان کرد: دستگاه قضا وظیفه ای برای ورود به این موارد ندارد اما برای آرامش جامعه در این موضوع ورود کردیم و امیدواریم رضایت مردم عزیز را به زودی شاهد باشیم.