به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، شامگاه یکشنبه(۱۰بهمن۱۴۰۰) دکتر جعفری رییس سازمان جهادکشاورزی به همراه معاون بهبود تولیدات دامی، معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دیدار وگفتگویی صمیمی با دامداران استان در دفتر اتحادیه دامدارن داشتند.

نمایندگان دامداران استان به بیان مشکلات از جمله کمبودنهاده، قیمت گذاری‌های نهاده، شیر و گوشت و همچنین عدم توازن قیمت‌گذاری‌ها پرداختند و از ریاست سازمان برای حل این مشکلات در سطح استان و نیز در سطح ملی استمداد طلبیدند و درخواست مساعدت کردند.

حجت‌الاسلام موسوی نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های مسئولین کشاورزی استان گفت: مشکلات دامداران به جدیت در حال پیگیری از طریق نهادهای مربوطه چه در استان و چه در وزارت جهادکشاورزی هستند، امیدوارم این تلاش‌های مسئولین علی‌الخصوص رییس سازمان و مهندس ابراهیمی بعنوان معاون بهبودتولیدات دامی مثمر ثمر باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در این جلسه پس از شنیدن صحبت‌ها و بیان مشکلات دامداران با بیان اینکه مصائب دامداران عزیز را با جان و دل درک می‌کنم و از لحظه شروع خدمت در جهت رفع مشکلات دامداران گام برداشتیم، گفت: رفع موانع یکی از اهداف و سیاست‌های سازمان در مسیر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری می‌باشد.

مهدی جعفری افزود: هیچ‌کس از مسئولین به ویژه همکاران ما حق ندارند که در پشت مشکلات مردم مخفی شوند و از افرادی هم که احساس و آرامش دامدار و بهره‌بردارن بخش کشاورزی را مورد هدف قرار داده‌اند، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام توان و تلاش ما در راستای رفع دغدغه جامعه هدف کشاورزی است، اظهار داشت: خط قرمز ما کشاورزان و تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و همه مردم است.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از تعلق نهاده‌های دامی در روزهای آتی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مقداری نهاده و خوراک دام تامین شده که در روزهای آینده، توزیع خواهد شد.

دکترجعفری بیان کرد: در راستای رفع موانع پیش‌رو و مشکلات بهره‌برداران کشاورزی با مقام عالی وزارت و معاونین ایشان باجدیت کامل پیگیر هستیم و برای حل مصائب مردم با تمام توان گام برمی‌داریم.