به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه(۱۱بهمن۱۴۰۰) رییس سازمان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار و اعضای قرارگاه امنیت غذایی جلسه وبیناری ارتباط با مقام عالی وزارت جهادکشاورزی برگزار کردند.

دکترمهدی جعفری در این ارتباط با بیان اینکه مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی نگاه ویژه تری به استان خراسان جنوبی داشته باشند گفت: در بحث نهادهای دام و طیور از وزیر محترم درخواست دستور مساعدت و همکاری های لازم را داریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: استان خراسان جنوبی از توانمندی های مختلفی در مباحث گوناگون برخوردار است که یکی از آنها تولید گوشت مرغ و صادرات به استان های همجوار می باشد، لذا برای تامین خوراک دام و طیور استان تقاضای مساعدت داریم.

گفتنی است در این وبینار موهبتی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز گزارشی را از روند اجرایی قرارگاه امنیت غذایی استان و همچنین تقاضا برای تامین اقلام اساسی بازار در پایان سال را بیان کرد.

دکتر ساداتی‌نژاد، وزیر جهادکشاورزی پس از استماع گزارش و درخواست‌های رییس سازمان و سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استاندار، برای رفع مشکلات و تامین