به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (۲۲ خرداد) و در دومین روز از هفته جهادکشاورزی، دکتر جعفری رئیس سازمان با حضور در دفتر معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار، در نهمین جلسه کارگروه پایش و تحلیل سهمیه آرد و فعالیت خبازی های استان شرکت کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه بیان کرد: مردم، به هیچ عنوان نگران افزایش قیمت نان نباشند.

اشرفی با تأکید بر این مطلب در نهمین جلسه کارگروه پایش و تحلیل سهمیه آرد و فعالیت خبازی های استان، خاطرنشان کرد: پس از اجرای طرح ساماندهی یارانه های حوزه آرد و نان در استان، ما هیچ گونه افزایش قیمت نانی نداریم.

وی با ذکر این نکته که مردم نباید هیچ دغدغه ای در خصوص اجرای این طرح داشته باشند، متذکر شد: با اجرای این طرح، مردم نان را با همان قیمت قبل، تهیه خواهند کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در مورد مزایای این طرح گفت و تصریح نمود: با اجرای طرح ساماندهی یارانه های حوزه آرد و نان، یارانه های اختصاص یافته از سوی دولت برای آرد و نان شفاف تر شده و جلوی عرضه آرد و نان خارج از شبکه توزیع گرفته می شود.

اشرفی ضمن تأکید بر افزایش بازرسی از نانوایی های استان اظهار داشت: ممانعت از بروز تخلفات احتمالی و برخورد قاطع با متخلفین به طور ویژه در دستور کار دستگاه های متولی قرار دارد.