به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی :

مهدی جعفری ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اعلام کرد:

شروع فرایند اجرایی ثبت نام پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدام مشترک دستگاه های اجرایی (وزارت جهاد کشاورزی )

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از جذب چهل نفر ( 40 ) نفر در آزمون استخدامی خبر داد و گفت: این آزمون در فضای رقابتی و کاملاً با رعایت ضوابط اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور تیرماه سال جاری برگزار شده و نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش اعلام شده است و داوطلبین استخدام در وزارت جهاد کشاورزی میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از نتیجه و امتیاز خود مطلع شوند. بنابراین طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور پذیرفته شدگان مربوطه باید از ۲۰ شهریور ماه به سازمان جهادکشاورزی استان مراجعه نمایند .

دکتر جعفری ضمن خوش آمدگویی به پذیرفته شدگان برای خدمت در بخش مهم تامین امنیت غذایی مردم عزیز گفت کلیه پذیرفته شدگان این سازمان که رقم کد ملی آنها زوج می باشد در روز های زوج و سایرین در روزهای فرد میتوانند مراجعه نمایند. ضمنا روز پنج شنبه ۲۴ شهریور ماه برای کلیه پذیرفته شدگان که به هر دلیل موفق به حضور برای ارائه مدارک نشده اند در نظر گرفته شده است. وی همچنین گفت با توجه به زمانبندی انجام شده امکان تمدید زمان ثبت نام وجود ندارد و کلیه همکاران مدیریت امور اداری سازمان آمادگی دارند که در مهلت تعیین شده نسبت به تشکیل و تکمیل مدارک مطابق فرایند تعیین شده اقدام نمایند و ابراز امیدواری کرد که بلافاصله بعد از تکمیل مدارک و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان که حدودا سه برابر ظرفیت پیش بینی شده است فرایند کارگروه های مصاحبه طبق زمانبندی انجام شود. وی خاطر نشان کرد کلیه اطلاعیه ها و زمانبندی های تعیین شده از طریق سایت مدیریت امور اداری جهادکشاورزی استان قابل دسترسی خواهد بود.

وی در خصوص چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این سازمان در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت : پذیرفته برای ارایه مدارک به دبیرخانه جذب و استخدام مستقر در این سازمان از روز یکشنبه مورخ 1401/06/20 تا روز پنج شنبه 1401/06/24 به آدرس بیرجند – بلوار کشاورز - سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی - طبقه همکف اتاق 110 با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک ذیل مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز شامل:

  • کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور
  • ساختار اطلاعات کارنامه مرحله اول(همراه فایل اعلام نتایج اولیه داوطلبان از طریق پرتال قابل دریافت می باشد)
  • شناسنامه داوطلب(تمام صفحات)
  • شناسنامه همسر(تمام صفحات) و صفحه اول و آخر شناسنامه فرزند (در صورتی که داوطلب زمان ثبت نام متقاضی بهرمندی از مزایای مربوطه بوده است)
  • کارت ملی
  • کارت پایان خدمت/ معافیت دایم
  • مدرک تحصیلی
  • مدارک بومی(اصل) مستندات مربوط به امتیاز بومی شهرستان (فرم پیوست به شماره نامه ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور)
  • تاییدیه ایثارگری (در صورتی که داوطلب زمان ثبت نام متقاضی بهرمندی از مزایای مربوطه بوده است)
  • تاییدیه سازمان بهزیستی (در صورتی که داوطلب زمان ثبت نام متقاضی بهرمندی از مزایای مربوطه بوده است)