به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

 در این دوره آموزشی که حجت الاسلام والمسلمین سجادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز حضور داشتند در مراسم افتتاحیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده محترم ولی فقیه با ابراز خوشحالی جهت برگزاری این مراسم در ایام میلاد پرخیر و برکت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در مشهد مقدس، به اهمیت بحث آموزش در قرآن اشاره کرد و اظهار داشت؛ از اول انقلاب تا امروز دشمنان اسلام هرچه داشتند به میدان آوردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند که با بررسی تاریخ متوجه خواهیم شد هیچگاه مثل امروز برای نابودی تشیع گروه های مختلف باهم متحد و بسیج نشده بودند و این هجمه بی سابقه است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه به یکی بودن ستاد و استان ها اشاره کرد و خواستار هماهنگی و بسیج ستاد و استان ها برای فعالیت جهادی جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی شد. وی افزود؛ باتوجه به وظیفه باید رسالت خود را کامل انجام دهیم چون ما طلبه و نان خور امام زمان (عج) هستیم.

از دیگر برنامه هایی که در این دور آموزشی برگزار شد سخنرانی معاون وزیر اطلاعات حجت الاسلام صفدری دراین گردهمایی بود حجت الاسلام صفدری تلاش روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه در برطرف کردن مشکلات اقتصادی را واجب دانست و اظهار داشت؛ دشمن برای جمهوری اسلامی ایران انقلاب نرم طراحی کرده و با عملیات روانی تلاش میکند به اهداف خود برسد.

معاون وزیر اطلاعات افزود؛ دشمن برای انقلاب نرم مشکلات معیشتی به وجود آورده و امروز خط مقدم، تامین معیشت مردم و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم است. وی افزود؛ امروز روحانیون حوزه نمایندگان ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی باید همدوش ارگان های نظامی و امنیتی حرکت کنند.

در پایان این دوره آموزشی در مراسم اختتامیه از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه ۳۰ سال خدمت کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی تجلیل و به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات این عزیزان قدردانی شد.