مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از آغاز مانور رسانه‌ای معرفی زرشک استان با عنوان « زرشک خراسان جنوبی برای تمام ایران» از امروز 12 مهرماه در سطح رسانه‌های ملی و استانی خبرداد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره ملی زرشک استان؛ «محمود مقامی» با اعلام این مطلب در آیین رونمایی از پوستر و تیزر و سایت جشنواره ملی زرشک در محل باغ جهانی اکبریه بیرجند گفت:  از ۱۰ روز قبل با دستور استاندار (رئیس جشنواره)، جشنواره ملی زرشک به طور رسمی فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

وی افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی این جشنواره با همکاری روابط عمومی‌های دستگاه‌های متولی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و فعالان فضای مجازی از 10 روز گذشته تشکیل شده و هم افزایی خوبی را در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات این جشنواره ملی را وجود دارد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی زرشک این را هم راضافه کرد که از امروز کار اطلاع‌رسانی و تبلیغات این جشنواره آغاز شد و مانور رسانه ای این جشنواره ملی در سطح رسانه‌های ملی و استانی را آغاز خواهیم کرد.

مقامی ضمن تشکر از صدا و سیمای استان که در این مدت زمانی کوتاه برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده‌، بیان کرد: در روزهای آینده شاهد پخش و انتشار آن در برنامه‌ های تلویزیونی، رادیویی و فضای مجازی خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری همگانی این جشنواره که برای اولین بار به همت جهاد کشاورزی خراسان جنوبی رنگ و بوی ملی گرفته برای استان و کشور به خصوص کشاورزان زحمتکش این محصول ارزشمند مفید باشد.