به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، امروز یکشنبه (۳ تیر) مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی و جمعی از مدیران سازمان با حضور حجت‌الاسلام رحمانی‌مهر مدیرکل دفتر و معاون نظارتهای شرعی نماینده ولی‌فقیه، دکترحسینی معاون امور استانها و سازمانهای نماینده ولی‌فقیه و تعدادی از اعضای دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهادکشاورزی، مهندس اکبری رئیس سازمان و همچنین جمعی از مدیران کل ادارات تابعه، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان برگزار شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این مراسم بیان داشت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی از سال ۱۳۵۸ با هدف ترویج و تبلیغ و اشاعه مواضع رهبری و نظام تشکیل شد تا با همدلی و همفکری در امورات راهگشا باشد.

وی اظهار داشت: اگر مسئولین امر در وزارت‌خانه برنامه‌ای مدون برای صادرات محصولات مزیت‌دار استان ما داشته باشند، به توسعه کشاورزی و همچنین اقتصادکشاورزی خراسان جنوبی کمک شایانی  خواهد شد‌.

مهندس اکبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند حماسه تشییع شهدا باید با حماسه حضور تکمیل شود، اذعان داشت: انتظار داریم بدون لحاظ سلایق سیاسی و شخصی، همچون گذشته برای برگزاری انتخاباتی پُرشور که از مؤلفه‌های امنیت و اقتدار کشور است، همگی حضور پررنگ داشته باشند.

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی  نیز در این مراسم اظهار کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه با روحیه تحول‌گرایی و شعار «همه با هم» دست به دست هم بدهیم و کارها را پیش ببریم، در جهاد تبیین تلاش می‌کنیم.

حجت‌الاسلام رحمانی‌مهر بیان داشت: امنیت غذایی معادل امنیت ملی می باشد،جهادگران بعنوان پیش‌قراولان و فرماندهان امنیت غذایی معرفی می‌شوند و چون اهمیت کار خود را می‌دانند، بیشتر تلاش می‌کنند.

وی گفت: از امکاناتی که در اختیار وزارت جهادکشاورزی است، می‌بایست برای کلیه جهادگران، کشاورزان و بهره‌برداران استفاده نمود، چرا که در وزارت جهادکشاورزی و دستگاه‌های تابعه، همه به دنبال خدمت و ارائه راهکار برای برطرف نمودن کار کشاورزان می باشند.

مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی اذعان داشت: تحقق مشارکت حداکثری یکی از اهداف همه ما در مسیر انتخابات پیش رو است، لذا در این زمینه باید به دور از تخریب، ایجاد رنجش و ناراحتی، فضا را برای حضور مردم در پای صندوق های رای فرآهم نمائیم.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام یوسفی تقدیر و حجت الاسلام شرفی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مهدی صادقی بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی، حسین هاشمزهی بعنوان سرپرست مدیریت بودجه و امید سبزکار بعنوان سرپرست ادراه امور ایثارگران معرفی شدند و همچنین از زحمات و خدمات حسن شمشیری بعنوان رئیس سابق اداره امور ایثارگران و پیشکسوت سازمان تقدیر شد.