به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، دکتر علیرضا رضازاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با صدور و ارسال لوح تقدیر از مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی و حامد عارفي نيا مدير روابط عمومي سازمان با عنوان غرفه برتر نمایشگاه 1401 در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران تقدیر کرد.

در بخشی ازین لوح تقدیر آمده است:

 

جناب آقای مهدی جعفری

ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی

دستیابی به رهیافت رشد، بالندگی و تعالی وزارت کشاورزی  و سازمان های زیر مجموعه آن مرهون  مهندسی ارتباطات هوشمند، موثر و فعال است که با کنشگری ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه، دستاوردهای پر افتخاری را به ارمغان می آورد.

برنامه ریزی و مدیریت جناب عالی منجر به حضور فالانه و موثر آن سازمان در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران و کسب مقام "غرفه برتر نمایشگاه ۱۴۰۱ شده است، این موفقیت را به جناب عالی  تبریک گفته و از تلاشهای ارزنده، برنامه ریزی و مدیریت مطلوب روابط عمومی آن مجموعه تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

جناب آقای حامد عارفی نیا

رئیس محترم اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی

سلام علیکم

بی تردید ارتباطات منسجم، هوشمند و راهبردی، یکی از زیر ساخت های مهم در توسعه جوامع انسانی است و تلاشگران این حوزه، نقش مهم و تعیین کننده ای در تعمیق تداوم حرکت آن در عرصه های مختلف جامعه ایفا می نمایند و توسعه همه جانبه نظام ارتباطات یکپارچه بخش کشاورزی مرهون تلاش و مشارکت تمامی دست اندرکاران آن مجموعه است .

حضور فعالانه، موفق و موثر شما در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران و کسب مقام غرفه برتر نمایشگاه 1401 را به جنابعالی و همکاران روابط عمومی آن سازمان تبریک گفته و از تلاش های ارزنده شما تقدیر، تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان همچنان شاهد موفقیت های شما در توسعه نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در بخش کشاورزی باشیم .