به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، امروز سه شنبه(15 اسفند96) تفاهم نامه ای فی مابین سازمان جهاد کشاورزی و صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی در خصوص تهیه و تولید برنامه های آموزشی ترویجی و خبری و پخش از شبکه خاوران منعقد گردید.

هاشم ولی پور مطلق گفت: به منظور اطلاع رسانی و کمک به کشاورزان و روستائیان تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و صدا و سیمای خراسان جنوبی امضا شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: از 4 سال قبل پیگیری همکاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با صدا وسیمای مرکز استان برای انعقاد تفاهم نامه و همکاری هستیم.
 وی افزود: از آنجائیکه جهاد کشاورزی در حوزه های فراوانی فعالیت داشته و عمده فعالیت های جهاد کشاورزی در ارتباط با مردم و قشر کشاورز است اطلاع رسانی برای همه از طریق فضای مجازی و ارتباط رو در رو امکان پذیر نیست.
 رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: صدا و سیما در همه جای استان خراسان جنوبی در دسترس مردم است و اطلاع رسانی و آموزش از این طریق گسترده تر و برای مخاطب نیز راحت تر است.
 ولی پور مطلق عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و خشکسالی های پی در پی، آبیاری و مصرف بهینه آب در زمینه تولید محصولات کشاورزی باید مورد توجه قرار بگیرد و اگر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق صدا و سیمای مرکز استان باشد تاثیرات خوبی خواهد داشت.
 وی اظهار کرد: همکاری جهاد کشاورزی با صدا و سیمای خراسان جنوبی باعث تخصصی تر شدن برنامه های جهاد کشاورزی شده چراکه عمده مخاطبان جهاد کشاورزی که کشاورزان هستند با دیدن و شنیدن راهکارها و برنامه های تولید شده از سطح استان می‌توانند استفاده کرده و بهره برداری کنند.
 ولی پور مطلق عنوان کرد: انشاءالله با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی بتوانیم برای ارائه اطلاعات تخصصی و دقیق در زمینه کشاورزی و برای مخاطبان خاص خود گام برداریم.