به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز یکشنبه(3 آذر) با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، رییس سازمان، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان، مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی، مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در سازمان ضمن تقدیر از حضور گستره همکاران و مردم ولایت مدار خراسان جنوبی در راهپیمایی تجدید بیعت با آرمانهای رهبری(مدظله العالی) گفت: نیرهای متدین و پایبند به ارزشهای اسلام و انقلاب باید مشغول به خدمت باشند که خدا را شکر در سازمان با بازنشستگی یکی از این نیروها، همکاری دیگر با همان ارش های والا بر مسند قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با تقدیر از خدمات سی ساله هادی بیجاری و آرزوی توفیق برای معاونت جدید، بیان کرد: در این مراسم یک نیروی خدوم تکریم و مسئولیت به یک نیروی خدمتگزار دیگر تحویل داده می شود.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه رسالت و مسئولیت ما در سازمان مشخص است، افزود: وظیفه ما پیگیری اموری است که جامعه هدف از ما مطالبه میکند و سعی ما بر رضایت خداوند و خلق خدا می باشد.

وی با اشاره به اینکه با چالشهایی همچون خشکسالی، کم آبی، کمی درآمد خانوارها، خرده مالکی و از این قبیل مواجه هستیم، ادامه داد: در مقابل همه تهدیدها و چالش ها، فرصت ها و مزیت هایی هم وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب می توان ازین فرصت ها استفاده بهینه در جهت بهره وری و توسعه کشاورزی استان گام برداشت.

قوسی به استفاده از آمار و اطلاعات دقیق در پیشبرد اهداف اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق و استفاده از مزیت های سازمانی در معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی اتفاق می افتد که انتظار می رود، معاون جدید در این حوزه با استفاده از تجربیات همکاران و نیروهای توانمد خود، اقدامات مناسبی را انجام دهند.

هادی بیجاری نیز بعنوان معاون سابق سازمان با تقدیر از زحمات کلیه همکاران پرتلاش و سختکوش خود، عنوان کرد: امیدوارم در عمر خدمتی سی ساله خود توانسته باشم پرونده و کارنامه کاری موفقی را از خود به یادگار گذاشته باشم.

در این مراسم از زحمات هادی بیجاری که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده، تقدیر و محمدحسین اکبری به عنوان معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان معرفی گردید.