به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (یکم دی ۹۸) با حضور استاندار خراسان جنوبی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی و همچنین گلخانه داران استان، ستاد رفع تسهیل و رفع موانع با محوریت گلخانه های استان در مرکز آموزش کشاورزی در سالن جلسات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان برگزار گردید.

محمدصادق معتمدیان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت بررسی وضعیت گلخانه‌های استان اظهار کرد: برنامه دولت در کل کشور، احداث 5000 هکتار گلخانه است که 1000 هکتار آن، مربوط به خراسان جنوبی است که تاکنون در استان خراسان جنوبی ۶۰ هکتار گلخانه احداث شده است، لذا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در این دولت، 1000 هکتار گلخانه در استان احداث شود.

وی با بیان اینکه این کار بزرگی است که در استان آغاز شده است، افزود: برای تحقق کامل این امر، نیارمند تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولی هستیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در راستای اجرایی کردن این طرح ملی فعالیت کنند.

معتمدیان با بیان اینکه تفاهم نامه اجرای طرح به انجام رسیده و جزء الزامات قانونی برای مدیران است، تصریح کرد: وظیفه مدیران است که با ضوابط و دستورالعمل‌ها مشکلات را حل کرده و موانع را برطرف کنند.

وی با تاکید بر عدم توجه بیش از حد مدیران به قوانین دست و پاگیر، اظهار کرد: مدیران باید با اشراف خود به قوانین و مقررات موانع را رفع کنند.