به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، دکتر جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی در پیامی، فرارسیدن هفته جهادکشاورزی (21 لغایت 27 خرداد) را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

  ایران، سرزمینی به وسعت تاریخ و همت والای مردمان آن است. به هر گوشه که بنگری نقشی از تلاش و تصویری زیبا از آبادانی اش را می بینی. هر صبحدم نغمه سحرخیزی آن با نوای ایمان به خدا در کار ساختن و نیک پرداختن آغاز می شود و چه زیبا آنکه خورشید هر صبحگاه بر خاک خراسان جنوبی پای می نهد، تا آغاز کند قصه کار و فعالیت مردمانی را که دل در گرو رونق وطن دارند.

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خردادماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری " تولید، دانش بنیان،  اشتغال آفرین" نام گرفته است، با استعانت از خداوند متعال و توان تولیدکنندگان و متخصصین کشاورزی در راستای تامین و حفظ امنیت غذایی جامعه در اجرای برنامه ها و سیاست های "دولت مردمی، ایران قوی" گام برداریم. اینجانب ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند تمامی دست اندرکاران بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی، از شما بزرگواران خواستارم که همچون گذشته با تأسی از راه معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، به‌کارگیری رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و با همدلی، در جهت آبادانی و استقلال میهن گام برداریم.

 

ما بدان همت عالی نتوانیم رسید                                           هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

 

مهدی جعفری

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی