به گزارش حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر، مراسم سخنرانی و مولود خوانی در نماز خانه سازمان برگزار شد در این مراسم که  اکثر پرسنل سازمان حضو داشتن حجت الاسلام والمسلمین سجادی به عنوان سخنران جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) از فضائل و مناقب آن حضرت مباحثی را بیان کردند و درپایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از خواهران حاضر درجلسه هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد هم چنین مجمع بانوان سازمان جهادکشاورزی و ادارات وابسته به وزارت جهادکشاورزی، به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان و دکترجعفری رییس سازمان، برگزارشد.

درابتدای مجمع، نماینده ولی فقیه درسازمان اشاره ای به ارج نهادن به منزلت مقام مادر و حضرت زهرا(س) داشت و گفت: مادر بهانه‌ای برای گرامی داشت اسوه عشق‌ورزی است و تا زمانی که عشق در دنیا است، همه روزها روز مادر هستند.

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجادی افزود: ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) بانوی بزرگوار جهان اسلام فقط بهانه‌ای است که بیشترین تبریکات خود را نثار مقام مادران کنیم وگرنه جایگاه مادران آنقدر در فرهنگ ایرانی اسلامی بالا است که هر روزمان روز مادر است.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در این مجمع به جایگاه والای زن  و مادری اشاره کرد و گفت: نقش بانوان در تربیت مردانی بزرگ بسیار مهم و تاثیرگذار است که توسط این مردان باید خدمت به خلق انجام شود و حل مشکلات بهره‌برداران و اینکه در این منطقه مرزی گره از کار مردم بازگردد.

دکتر مهدی جعفری با بیان اینکه هرکاری انجام میدهید، باید برای رضای خداوندباشد، افزود: احترام به پدرو مادر و خدمت خالصانه و مشتاقانه درادامه احترام به جایگاه رفیع ام ابیها، حضرت فاطمه‌زهرا(س) می‌باشد.

در ادامه جلسه، خانم زرگری مشاور رییس سازمان در اموربانوان و مشاوراموربانوان درحوزه نمایندگی ولی فقیه، گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های بانوان در این دو حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: از ریاست محترم سازمان تقاضامندیم که در خصوص استفاده بانوان سازمان در حوزه‌های مدیریتی نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

 دراین نشست صمیمی بانوان حاضر نسبت به بیان دغدغه وچالش‌ها و مسائل کاری، با رییس سازمان به گفتگو پرداختند.

 

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح و گل، از زحمات بانوان سازمان و ادارات تابعه تقدیر گردید.