به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (18فروردین98) نخستین جلسه شورای معاونین سازمان با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان، ریاست، معاونین، مدیران دستگاههای تابعه ومدیران ستادی در محل سالن جسات شهدای سازمان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی در این مراسم با تبریک سال نو به کلیه همکاران گفت: سالی که آغاز کردیم اتفاقاتی رخ داد که کام ملت ایران را تلخ کرد و هموطنان ما در سیل گرفتار شدند اما همدلی و همکاری همه مردم و دستگاههای امدادی و کمک رسانی برای کمک به هموطنان ما، نشان از اتحاد ملت ایران دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی افزود: از اتفاقات اخیر در بعضی استان ها باید درس بگیریم و خود را برای هرگونه اتفاق احتمالی آماده کنیم که به جامعه هدف ما خسارت فراوانی وارد نشود.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه وفاق و همدلی در کلیه امور باعث پیشرفت و موفقیت در کارهای بزرگ سازمانی می شود، عنوان کرد: شعار امسال تکمیل کننده عنواین کلیه سالهایی است که مقام معظم رهبری در این سالها انتخاب و مطرح فرمودند، و این رونق محقق نمی شود مگر با همدلی، همکاری و عزم راسخ که باید در عرصه بزرگ کشاورزی شاهد آن باشیم.

غلامرضا قوسی ادامه داد: رونق تولید در یک بخش نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری در کلیه بخشهای اقتصادی، تولیدی، کشاورزی، اشتغال و... می باشد که ما در حوزه بزرگ کشاورزی استان باید نسبت به سالهای گذشته کوشاتر از قبل باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ادامه سند چشم انداز برنامه های سازمان، امسال جدی تر این برنامه ها باید پیگیری شود عنوان کرد: مدیران و مسئولین سازمان و ادارات تابعه سازمان باید انتقادپذیر و احساس مسئولیت کنند. مدیران اگر انتقادی هم میکنند باید راهکاری برای حل مشکلات هم ارائه دهند.

وی بیان کرد: برگزاری جلساتی نظیر این جلسه برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات سازنده می باشد که باید ماحصل این جلسات به سود جامعه هدف ما که کشاورزان و بهره برداران بخش بزرگ کشاورزی استان هستند، باشد.

غلامرضا قوسی با بیان اینکه بروزرسانی دانش فنی همه مدیران و کارشناسان سازمان از ملزومات کاری است ، تشریح کرد: باید امورات مردم به سادگی انجام گردد و در صورت امکان از کاغذ بازی اداری برای تسهیل کار ارباب رجوع خودداری شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به سیاست واحد وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: سیاست ها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی تنها برای سازمان های جهاد نیست بلکه یک برنامه هدفمند و واحدی برای کلیه سازمانها و ادارات تابعه این سازمانها می باشد که باید با وفاق و همدلی و به نحو احسنت امور انجام گردد