به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی،  معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان گفت: مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کم بهره بخش کشاورزی برای خسارت دیدگان سیل در خراسان جنوبی تمدید شد.

هادی بیجاری با بیان اینکه مهلت مراجعه کشاورزان خسارت دیده از سیل برای دریافت اعتبارات به مدت کوتاهی تمدید شده است ، از کشاورزان خواست هرچه سریع تر برای برخورداری از این اعتبارات به مدیریت شعب جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

وی اعتبارات ابلاغ شده خسارت سیل در بخش کشاورزی به استان را 95 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:  در مرحله اول این اعتبارات 47 میلیارد و 500 میلیون تومان به استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت اعتبارات براساس مراجعه متقاضیان به سامانه سجاد است افزود: پس از اعلام خسارت متقاضی برآورد خسارت توسط کارشناسان از طریق بازدید میدانی انجام می شود. 

هادی بیجاری با بیان اینکه مبلغ اعتبارات براساس نوع و شدت خسارت متفاوت است، گفت: در خسارات باغی و زراعی 5 میلیون تومان با بازپرداخت 7 یا 4 ساله، یک سال دوره  تنفس و سود 4 درصد و در بخش دامی برای هر دام سبک 500 هزار تومان و برای هر دام سنگین 3 میلیون تومان پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 7 هزار نفر در سامانه سجاد ثبت نام و تشکیل پرونده داده اند افزود: پیش بینی می شود بین 10 تا 15 هزار نفر تا پایان این طرح از تسهیلات بلاعوض خسارت سیل برخوردار شوند.

 
 
 

1000 کاراکتر باقیمانده است


آمار بازدید کنندگان

بازدید امروز0
بازدید دیروز0
بازدید ماه0
بازدید کل114134