به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز دوشنبه (24تیر98) رییس سازمان در بازدید از بخش کشاورزی سرایان، نشست هم اندیشی را با تشکلها و شرکت های کشاورزی سرایان برگزار کردند.

غلامرضا قوسی ضمن خدا قوت به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، گفت: در سال رونق تولید و با وجودمسایل و مشکلات اقتصادی در شرایط تحریم ظالمانه، بخش کشاورزی و در راس آن، تولیدکنندگان استان خوش درخشیدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه رونق تولید با حرف و جلسه مرتفع نمی شودف افزود: باید در عرصه عمل وارد شد و این وظیفه همه همکاران و تشکل های بخش کشاورزی و بهره برداران است تا بستر و ظرفیتهای لازم فراهم گردد.

وی بیان کرد: دانش فنی و نیاز فنی مورد نیاز بهره برداران را باید به درستی منتقل نمود تا افزایش بهره وری و تولید و در نتیجه افزایش درآمد را برای بهره برداران داشته باشیم .

غلامرضا قوسی با اشاره به ابلاغ تسهیلات بلندمدت با بهره ۷ درصد بدون محدودیت، ادامه داد:کشت محصولات آب بر باید به سمت و سوی گلخانه ای و محصور شدن پیش برود و این از سیاست های وزارت جهادکشاورزی است و همت و تلاش همگی را میطلبد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از منابع آبی استفاده بهینه نمود، اظهار کرد: توسعه پرورش ماهی در استخرها باعث استفاده بهینه از بسترهای موجود می باشد در این خصوص برای تامین بچه ماهی رایزنی های لازم انجام شده است تا به صورت رایگان بتوان در اختیار پرورش دهندگان قرار دهیم .