به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (۸ خرداد) جلسه بررسی وضعیت روابط عمومی‌ مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌های استان با حضور رئیس اداره روابط عمومی و کارشناسان برگزار گردید.

حامد عارفی‌نیا در این خصوص گفت: این جلسه به منظور پایش عملکرد روابط عمومی‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت موجود در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: در اولین جلسه مسئولین روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی سه شهرستان زیرکوه، سربیشه و سرایان حضور پیدا کردند که نکات مهم برای ارتباط‌گیری رسانه‌ای مطرح گردید.

وی بر تعامل رسانه‌ای و استفاده حداکثری روابط عمومی‌ها از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برای تحقق وظایف و مسئولیت‌ها نیازمند به ارتباط و تعامل و همکاری موثر با یکدیگر هستند.

عارفی‌نیا بیان کرد: در این جلسه در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، نوع ارتباط با جامعه هدف کشاورزی و شیوه صحیح گزارش و خبر نویسی آموزش‌هایی ارائه گردید.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: افرادی که به عنوان متخصص در بخش روابط عمومی کار می‌کنند معمولاً باید از توانایی هایی نظیر نویسندگی، تدوین استراتژی، تسلط بر خود و کنترل خشم، مهارت مدیریت بحران، فن بیان، توانایی گوش دادن فعال و ارتباط گیری مناسب برخوردار باشند.