به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه (24 خرداد) همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی  و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، رئیس سازمان و جمعی از مدیران و مسئولین استان و شهرستانی، پروژه های آبیاری شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.

مهدی جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از اهالی روستای چاهداشی مبنی بر همت جهادی آنها در راستای توسعه کشاورزی علیرغم شرایط نامساعد جوی بسیار تشکر کرد.

 عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه جهادکشاورزی هفته جهادکشاورزی را فرصتی برای اندیشیدن بهتر در خصوص خدمات دولت در عرصه کشاورزی برشمرد و نامگذاری 157 پروژه کشاورزی در سطح استان به نام شهدا را نشان از توجه ویژه جهاد کشاورزی به موضوع ارزش های اسلامی دانست.

گفتنی است که پروژه آبیاری کم فشار چاه داش بالای  روستای چاهداشی در سطح ۴۰ هکتار به نمایندگی از دو  پروژه سامانه نوین آبیاری افتتاح شد. اجرای این دو پروژه سامانه نوین آبیاری با حجم عملیات ۱۰۵.۸۵ هکتار ، تثبیت اشتغال برای ۴۳ نفر را به همراه داشته است.

حجم اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها ۱۸ هزار و ۶۴۳ میلیون ریال می باشد.