به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری در مراسم تجلیل از قهرمانان تولید بخش کشاورزی استان که با حضور خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: خانواده جهاد کشاورزی استان ۳۹ شهید تقدیم نظام اسلامی و انقلاب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته برکات و نعمات فراوانی در پی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی حاصل شده است، گفت: در هفته جهاد کشاورزی با حضور استاندار و معاونان استاندار در ۱۰ شهرستان استان ۱۵۷پروژه با اعتبار ۲۹۲ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

جعفری با بیان اینکه این تعداد طرح از نظر تعداد ۴۵ درصد و نظر حجم اعتبارات ۱۸۳ درصد رشد دارد، افزود: در سال گذشته افزایش ۴۶۰ درصدی تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی خراسان جنوبی به مبلغ هزار میلیارد تومان داشته ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: این پروژه‌ها در مقایسه با قبل از دولت سیزدهم از نظر تعداد ۴۵ درصد و به لحاظ اعتبارات ۱۸۳ درصد رشد دارد.

گفتنی است همزمان با روز جهاد کشاورزی در این آیین با حضور استاندار خراسان جنوبی از 57 نفر از فعالان تولید بخش کشاورزی استان با اهدای نشان تجلیل شد.