به گزارش روابط عمومی اسزمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، از سوی سرپرست وزارت جهاد كشاورزي به "حامد عارفي نيا" رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي و مسئول سامانه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات سازمان لوح تقدیر اهدا گردید.

لوح تقدیری از سوی "سيدمحمد آقاميري سرپرست وزارت جهاد كشاورزي" و به استناد گزارش دبير كميسيون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به "حامد عارفي نيا رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبي" به منظور پاسخگويي به در خواست هاي مردمي اعطا شد.

 

در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است:

بي شك اجراي قانون انتشار و دسترسي به اطلاعات يكي از رويكردهاي جدي براي ارتقاء سرمايه اجتماعي و همچنين راهبردي براي پيشگيري از زمينه هاي بروز فساد اداري محسوب مي گردد.

بدين وسيله از زحمات ارزشمند جنابعالي به منظور پاسخگويي به درخواست هاي مردمي در سامانه برخط iranfiia.ir كه بر اساس نامه شماره ١٤٠٢/١٢٨٥٨٥ مورخ ١٤٠٢/٣/٣ دبير محترم كميسيون انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات گزارش شده، تقدير و تشكر نموده و از درگاه خداوند متعال توفيق روزافزون شما را مسئلت مي نمايم.

همچنين در مكاتبه اي، محسن عسکری "مشاور وزیر و مدیرکل ارتباطات مردمی وزارت جهاد كشاورزي" كسب اين موفقيت را به دكتر مهدي جعفري رياست سازمان جهاد كشاورزي استان تبريك گفت.

 

کسب این موفقیت ارزنده را به تمامی خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبي، خصوصا کارشناسان و کارکنان حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.