به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، اکبر محمدی از  بازدید های دوره ای مدیریت آب و خاک سازمان از طرح های آب و خاک استان خبر داد و گفت: بازدید های دوره ای مدیریت آب و خاک سازمان از طرح های آب و خاک در سطح استان برای بررسی میزان عملکرد و پیشرفت پروژه های انجام شده یا در دست اقدام بصورت متوالی انجام می گردد.

مدیر آب وخاک و امورفنی ومهندسی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: در این راستا طرح های آب و خاک، طرح های احیا و مرمت قنوات نوخان چرمه،کلاته کربلایی موسی، زابر جلال وکلاته یوسف و احداث استخر ذخیره آب موتور پمپ میان دشت و قنات زو شهرستان سرایان مورد بازدید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این بازدیدها بر رعایت کلیه ضوابط فنی و دستورالعمل های ابلاغی در بحث تهیه مستندات و اجرای پروژه ها به لحاظ کیفی و رعایت مسائل ایمنی تاکید گردید و تسریع در روند اجرایی طرح ها در دستور کار قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه در این بازدیدها توصیه های لازم ارائه برای انجام پروژه ها ارائه می گردد، گفت: دوره آموزشی برای مقنیان در سطح شهرستان از برنامه های مدیرت آب و خاک سازمان می باشد.

مدیر آب وخاک و امورفنی ومهندسی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: بررسی پیشرفت فیزیکی و پرونده ی طرح ها، از اهداف دیگر این بازدید ها می باشد.

گفتنی است در این بازدید ناظرین عالی قنوات و استخرها و همچنین مسئول آب و خاک شهرستان، مدیر آب وخاک و امورفنی ومهندسی سازمان را همراهی کردند.