به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (۳ مهر) مهدی جعفری در مراسم ویژه هفته دفاع مقدس که با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان، دکتر جعفری رئیس سازمان و جمعی از روحانیون دفاتر نمایندگی ولی فقیه سازمان و ادارات تابعه، مدیران کل، کارکنان و کارمندان سازمان و ادارات وابسته وزارت جهادکشاورزی برگزار گردید، گفت: یاد و خاطره شهدا رو باید نگه داریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها با خدمت کردن جهادی انجام می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و هر کدام شرایط خاصی داشته که ملت ایران با اقتدار از سد این موانع عبور کرده و باز هم فریب افکاری مخالف با عقاید کشور ما را نخواهند خورد چون آگاهی برای ملت نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جهاد خودکفایی در حوزه اقتصادی در حال انجام است، اظهار داشت: در کشور ما افزایش تولید غذا می باشد و نقش جهادکشاورزی در این زمینه بسیار پررنگ هست.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان نیز در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس یک نقطه برجسته ای بدون شباهت می‌باشد، گفت: نقش جهاد در تاریخ دفاع مقدس، یک نقش بی بديل است.

وی اظهار داشت: عنوان سنگرسازان بی سنگر که حضرت امام(ره) به جهادگران نسبت دادن، بی شک بسیار شایسته است چون هیچ جانپناهی نداشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان اینکه امروز این امنیت و آرامش ثمره رشادت‌های رزمندگان و جهادگران می‌باشد، تاکید کرد: امروزه باید تفکر و روحیه جهادی تقویت یابد تا باعث تقویت خودباوری در جامعه گردد.

سردار مهدوی  با اشاره به اینکه بزرگترین طرحهای دشمن در زمان جنگ با تفکر جهادی نقش بر آب شد، گفت: نیروی جهادی امروز با دانش جدید و تجربه جهادگران گذشته، با امکانات و تجهیزات جدید، می‌توانند کمک‌های شایانی به نظام و پیشرفت توسعه اقتصادی جامعه نماید.

 
 
 

1000 Characters left


Visitor statistics

Today0
Yesterday0
This Month0
Total114134