به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در نامه ای، "حامد عارفي نيا" رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي و مسئول سامانه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات را با انتشار 1012 سند بعنوان رتبه دوم در سطح کشور معرفی و مورد تقدیر قرار داد.

در قسمتی از این متن تقدیر آمده است:

همزمان با ششمین سالگرد اتصال وزارت جهاد کشاورزی به سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات حسب پایش انجام شده در اجرای این قانون توجه و تلاش نمایندگان محترم ۵ سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای تحقق بخشیدن به موضوع ماده ۱۰ قانون بند اول از فصل سوم قانون مذکور قابل تقدیر بوده به گونه‌ای که عملکرد مطلوب آنها موجبات سطح ارتقای رتبه شخصیت حقوقی وزارت مطبوع را فراهم کرده است.

بدون تردید فرایند پاسخگویی مسئولان در برابر پرسش‌های آحاد ملت شریف که به تعبیر حضرت امام (ره) ولی نعمتان ما محسوب می‌شوند، از جمله ضرورت‌های دولت مردمی سیزدهم به عنوان یک راهبرد در زمینه شفافیت در روند اطلاع یابی و اطلاع رسانی تلقی می‌شود که ایجاد تمهیدات و تسهیلات در این خصوص همواره سرلوحه برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی این دفتر بوده است.

 

کسب این موفقیت ارزنده را به تمامی خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبي، خصوصا کارشناسان و کارکنان حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.