به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری صبح امروز پنجشنبه (۳ آذر)  در گردهمایی بسیجیان سازمان و ادارات تابعه ضمن تبریک آغاز هفته بسیج گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد. 

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه بصیرت تنها در قشر خاص نیست و همه به جز انان که دلشان با نظام و انقلاب نیست، دارای بصیرت هستند، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، برخورداری از عنصر «بصیرت» به مثابه‌ برخورداری از نعمت چشم در انسان است، یعنی آن چیزی که به اتکاء آن راه از بیراهه بازشناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است، اظهار داشت: بسیج به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایفا کردن در کانون توجه قرار دارد.

جعفری با بیان اینکه بصیرت و تفکر بسیجی عامل عبور از موانع و مشکلات است، عنوان کرد: کلّ نیروهای مؤمن و حزب اللهی کشور ما، بسیج محسوب می شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه مرکز استان خبر داد و گفت: روز جمعه (سوم آذرماه)، با حضور رئیس سازمان معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و سایر مسئولین سازمان و شهرستان بیرجند میز ارتباطات مردمی همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.