به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، در مراسمی با حضور مدیر کل، معاونین و مدیران صدا و سیمای استان و همچنین رئیس سازمان، معاونین و مدیران بخشهای مختلف سازمان جهادکشاورزی، از افتخارآفرینان جشنواره ملی رسانه کشاورزی یادواره شهید مرتضی آوینی، در سالن جلسات شهدای کشاورز سازمان قدردانی شد.

در این جشنواره ۹ نفر از دستندارکاران، تهیه کنندگان، تصویربرداران و نویسندگان برنامه‌های حوزه‌ی کشاورزی در صدا و سیمای استان، افتخار آفریدند که در این مراسم از آنان قدردانی شد.

دکتر جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی در این مراسم با بیان اینکه صدا و سیما برای آگاهی بخشی و انتقال مفاهیم به کشاورزان موفق عمل کرده است گفت: افزایش عملکرد در واحد سطح، معرفی باغ‌ها و مزارع الگویی، توجه به معرفی تولیدات کشاورزی کمتر شناخته شده استان از جمله مواردی است که برنامه سازان صدا و سیما می‌تواند اطلاع رسانی کند.

آئینه‌دار مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در این مراسم با اعلام آمادگی رسانه ملی برای تولید و پخش برنامه در حوزه کشاورزی گفت: پوشش ویژه فعالیت‌های کارآفرینان در روستاها، اطلاع رسانی در خصوص الگو‌های کشت جدید و آگاهی بخشی به جامعه هدف برای بهبود تولیدات کشاورزی از جمله اهدافیست که این سازمان در حوزه کشاورزی دارد.