به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز چهارشنبه (۸ آذر) ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به اتفاق جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هیئت همراه برای اهدای لوح کسب عنوان برتر سازمان با دکتر جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی دیدار کردند.

معاون استاندار در این دیدار به حجم انبوه و وسعت گسترده حوزه کاری خانواده کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه با توجه به وسعت کاری و خدمت رسانی به جامعه هدف، خدمتی جهادی گونه و انقلابی انجام می‌دهند.

ناصر ناصری با بیان اینکه در گذشته بهره‌برداری از منابع آب و خاک بدون برنامه‌ریزی بود، اظهار داشت: پس از انقلاب و خصوصاً تشکیل جهادکشاورزی و برگزاری کلاس‌های ترویجی آموزشی، استفاده از این منابع به درستی انجام می‌گردد.

وی افزود: باید خدمات‌رسانی در روستاها و برای کشاورزان و به ویژه جوانان بصورت جهادی تبیین گردد.

حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه جهادکشاورزی یکی از دستگاه‌های فعال در حوزه عمل می‌باشد، گفت: با توجه به رضایتمندی آحاد مردم از خانواده بزرگ کشاورزی استان، سازمان جهادکشاورزی و دستگاه‌های تابعه این سازمان حائز رتبه‌های برتر شدند.

گفتنی است در این دیدار لوح تقدیر کسب رتبه برتر سازمان به دکتر جعفری اهدا گردید.