به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز سه‌شنبه(۲۵دی‌ماه) نخستین جلسه ستاد دهه مبارک فجر با حضور دکترجعفری رئیس سازمان، مسئول تمشیت نمایندگی حوزه ولی فقیه در سازمان، مسئولین حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه، مدیران کل و نمایندگان ادارات کل تابعه به همراه معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان برگزار شد.

مسئول تمشیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ماه مبارک رجب گفت: با توجه به هجمه تبلیغات دشمنان نظام و انقلاب برای کمرنگ کردن خدمات نظام دهه مبارک فجر باید به صورت ویژه برگزار گردد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی اظهار داشت: در این دهه مبارک باید به تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب پرداخت و خدمات نظام را برای همگان به صورت خاص معرفی کرد.

وی بر برگزاری میزهای خدمت در نقاط مختلف استان به ویژه روستاها و مناطق عشایری تاکید کرد و افزود: در این دهه مبارک یاد و خاطره امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای انقلاب با غبارروبی گلزار شهدا گرامی داشته خواهد شد.

حامد عارفی‌نیا رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه ادارات کل تابعه، معاونت‌ها و مدیریت‌های بخش‌های مختلف سازمان نسبت به بررسی برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های قابل افتتاح اهتمام ویژه داشته‌اند، گفت: سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اولین دستگاه اجرایی است که جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر را برگزار کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این جلسه بر اهمیت ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: خانواده بزرگ جهادکشاورزی با اتحاد برای تولید به پاسداشت ارزش‌ها، برنامه‌های متنوعی را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد کرد.

مهدی جعفری افزود: با اتحاد و همدلی برای برقراری امنیت غذایی، کلیه مدیران و همکاران بر خدمات تبیینی دولت محترم و بیان برنامه‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای ورزیده که اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.