به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، ظهر امروز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) جلسه شورای فرهنگی سازمان با حضور مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، قائم‌مقام رئیس و مدیر حوزه ریاست سازمان و سایر اعضای شورا در محل دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی گفت: سیاست‌های وزارتخانه و سازمان در راستای جهادتبیین می‌بایست براساس بیانات مقام معظم رهبری بصورت جدی پیگیری و اجرایی گردد.

وی افزود: مناسبت‌های مختلفی را در پیش داریم و باید برای تبیین دهه کرامت و سایر مناسبات، برنامه‌ریزی مناسبی صورت پذیرد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و رئیس شورای فرهنگی سازمان در این جلسه گفت: ضرورت پیوست فرهنگی امور مرتبط با بخش‌های کشاورزی استان می‌تواند راه‌گشای مناسبی جهت پیشبرد امور و جهاد تبیین قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت انجام امور عملی و تبیین اسناد بالادستی در جهت رشد تولید و کاهش تورم در سال جاری، به توسعه فرهنگی در جهت ارائه خدمات کشاورزی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: می‌بایست از فرصت‌ها و مناسبت‌های مختلف فرهنگی به جهت ارتباط موثر با مخاطب و کشاورزان استفاده جدی نمود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به الگوسازی جهادی در ابتدای انقلاب، مدل بهره‌وری کشاورزی را دارای سابقه عملی مبتنی بر فرهنگ اسلامی و انقلابی برشمرد و گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین در ارتقای بهره‌وری و شناسایی توانمندی‌ها که بسیار ضروری است، از جمله اقداماتی است که نیازمند کار فرهنگی می‌باشد.

حجه‌الاسلام والمسلمین سجادی افزود: تبادلات فرهنگی نیز از جمله اقداماتی است که نیازمند توجه بیشتر در بخش کشاورزی دارد.