به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به "حسن شمشیری" رئیس اداره امورایثارگران سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي لوح تقدیر اهدا گردید.

لوح تقدیری از سوی " سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور" به " حسن شمشیری رئیس اداره امورایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبي" به منظور اقدامات موثر در پیگیری امورات ایثارگران وترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعطا شد.

 

در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای حسن شمشیری

شهادت تجلی و تبلور غیرت در کمال هوشیاری و نهایت آزادگیست. شهیدان با دیدگانی نافذ، در باغ دل‌آرای بهار به انتظار رویت خورشید رادمردی و شکوه قله‌ی شرف شکوفا شدند.

سلام بر شهیدان که با سینه‌ای به وسعت هفت آسمان در کهکشان کرانه ناپیدای عشق و دلداگی به سوی معشوق ازلی و ابدی نماز عشق می‌گذارند و درود بر خادمین و خدمتگزاران آنان.

برای صعود به ملکوت اعلا و پرواز به سرزمین جاودانگی نیازی به پر و بال نیست، عشق را می‌شود با خدمتگزاری به بهترین بندگان خدا معنا بخشید.

اینجانب همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا از اقدامات موثر جنابعالی در پیگیری امورات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار جهاد و شهادت در سازمان مربوطه تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.

امید است فخر این خدمات ارزشمند بشارتی برای پاداش اخروی و سربلندی دنیوی‌تان باشد.

 

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی