به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، رئیس کل دادگستری استان صبح امروز دوشنبه (۹ مرداد) در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی گفت: خدمت در جهادکشاورزی از مهم‌ترین و مقدس‌ترین اموری است که جزو خدمات جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی‌نیا افزود: منشا خدمات جهادکشاورزی بسیار گسترده است و همه افراد جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت اشراف به مسائل حوزه کشاورزی به منظور رفع مشکلات تولیدی کشاورزی اظهار کرد: می‌بایست به منظور آشنایی بیشتر و به روز نمودن چالش‌های حوزه کشاورزی، ارتباط میان سازمان جهادکشاورزی و دستگاه قضایی در استان و شهرستان ها بیش از گذشته صورت پذیرد.

وی بیان کرد: در موضوع خرد شدن اراضی می‌بایست اقدامات جدی در جهت صدور اسناد کشاورزی انجام گردد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به ضرورت حمایت از کار کارشناسی در شعب دادگاه‌های استان گفت: در این راستا اقدامات مناسبی در جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های کارشناسی استان، سامانه‌های مرتبط تهیه و به زودی نتایج اثربخش آن اعلام خواهد گردید.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی‌نیا اظهار داشت: حمایت عالمانه و دقیق از تولید می‌تواند کمک شایان توجهی به امر تولید نماید و با کمک دادستانی استان اقدامات جدی در این حوزه سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی سنددار شدن اراضی را خدمت بزرگی به جایگاه تولیدات کشاورزی استان دانست و افزود: حفظ امنیت تولید جامعه در گرو حفظ جایگاه روستا و کشاورزی است و همه ارکان جامعه باید برای تقویت و حفظ آن تلاش نمایند.