به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، حامد عارفی نیا جلسه در خصوص حضور برنامه برنامه تولیدی «روزینو» در سطح استان گفت: گروه تولیدی برنامه مذکور در سفر قبلی به استان ویژه برنامه ای درخصوص زرشک خراسان جنوبی تولید کرد و در هفته جاری نیز سفری به استان خواهد داشت.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: موضوع تولید برنامه جدید در خصوص پرورش شتر و صنایع تبدیلی استان می باشد.

وی افزود: «روزینو» برنامه‌ای پر از گشت ‌و گذار و سرشار از موسیقی و تصویر است که برای بررسی مسیر تولید محصولاتی مانند گندم، چای، مرکبات، گل و گلاب، دام سبک و سنگین، تخم پرندگان و ماکیان، ماهی و شیلات، شترداری، پرورش شترمرغ، زنبورداری، تولید مرغ و ... به نقاط مختلف کشور راهی می‌شود.

عارفی نیا گفت: این «تراول‌شو» تلویزیونی نیم‌نگاهی به نکات اقلیمی و فرهنگی هر منطقه نیز دارد. در این برنامه محصولات کشاورزی و دامی از شکل و شیوه برداشت‌شان در مزرعه یا دامداری‌ها تا مسیری که در صنایع تبدیلی و ... طی کرده‌اند بررسی می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: «روزینو» کاریست از گروه اجتماعی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود و در خراسان جنوبی نیز قرار است دو برنامه با محوریت زرشک و شترداری تولید گردد.