همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مقام وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و فرماندار خوسف ۲ واحد مرغداری پولت در ماژان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، امروز پنجشنبه (19 بهمن) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در دومین روز از سفر دکتر کاظم خاوازی قائم‌مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی به خراسان‌ جنوبی و با حضور مهدی جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی، فرماندار خوسف، ۲ واحد مرغداری پولت در ماژان افتتاح شد.

این دو واحد شامل افتتاح پروژه پرورش مرغ تخم گذار با ظرفیت 30 هزار قطعه با اعتبار 4 میلیارد و 970 میلیون تومان و افتتاح پروژه پرورش مرغ تخم گذار با ظرفیت 32 هزار قطعه در روستای کریم آباد بخش ماژان با اعتبار 4 میلیارد تومان بود.

 این دو پروژه به نمایندگی از 24 پروژه قابل افتتاح خانواده جهاد کشاورزی شهرستان خوسف در دهه فجر با مجموع اعتبار بالغ بر 103 میلیارد تومان افتتاح شد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این مراسم قول مساعد به منظور پرداخت تسهیلات و تامین نهاده اولیه را واحدها را دادند.

 گفتنی است ؛ پروژه های قابل افتتاح جهاد کشاورزی شهرستان منجر به تثبیت شغل 363 شغل دربخش کشاورزی شده است.