به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، دکتر مهدی جعفری امروز یک‌شنبه(۲۹ بهمن) در جلسه شورای هماهنگی مدیران خانواده جهاد کشاورزی اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به عنوان یک تکلیف و فریضه سیاسی باید در انتخابات اسفندماه حضور پیدا کنیم.

وی با قدردانی از "محمدهادی اربابی" معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان در دوران تصدی این مسئولیت افزود: رای حداکثری شورای مدیران سازمان در انتصاب مهندس "عزیز باقری" به عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان حائز اهمیت و مسؤلیت آفرین است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی پیگیری‌ مسکن کارکنان، تقویت معیشت کارکنان و ارتقای شخصیت و منزلت اجتماعی و سازمانی خانواده جهاد کشاورزی و حاکم کردن همدلی بر سازمان را از جمله وظایف معاونت جدید توسعه برشمرد.

وی بر ادامه با قوت مسیر امور اراضی تاکید ویژه کرد و گفت: کسب رتبه های نخست این حوزه، فعالیت جهادی می‌طلبد.

جعفری با تاکید بر مردم داری یگان حفاظت‌ امور اراضی خاطرنشان کرد: حفظ مرز به نگهداشت مردم در این مناطق وابسته است.

حجت‌الاسلام علی یوسفی نیز در این جلسه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: لیلة القدر انقلاب یعنی انتخابات نزدیک است و رسالت همه مردم، حضورم باشکوه در انتخابات اعلام کرد.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب "در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌‌‌اید، همان‌‌‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌‌‌ی کارها به شما متوجه است"، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از سفارشات ویژه بزرگان به مدیران و مسؤولان است.

همچنین سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور در این جلسه اظهار کرد: امنیت غذایی با امنیت ملی یک کشور ارتباط تنگاتنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه زمین و خاک دو موهبت الهی است که در اختیار ما قرار گرفته است و باید برای نسل آینده حفظ شود، ادامه داد: هر هکتار غذایی امنیت غذایی چندین نفر را تامین می‌کند که مراقب از آن، ماموریت مهم ما است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با اشاره به تعدد تصمیم گیرندگان حوزه زمین گفت: باید برای صرفه اقتصادی اراضی کشاورزی برنامه ارائه دهیم تا از برخی تخلفات از جمله ویلاسازی جلوگیری شود.

سرهنگ امینی پایش هوشمند، برون سپاری، تعامل با مسوولان قضایی و آموزش ضابطان دادگستري و اجرای احکام رسوبی را در استان‌ها، مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تعامل و هم‌افزایی بین‌یگان‌های حفاظتی در انجام ماموریت‌ها مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات "محمدهادی اربابی" معاون سابق توسعه مدیریت و منابع سازمان، "باقری" مدیر سابق امور اراضی و نیز "سرهنگ آسیایی" فرمانده سابق یگان حفاظت امور اراضی قدردانی و "عزیز باقری" به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان، "حمید قلی زاده" به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور اراضی و همچنین سرهنگ منعم زاده به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت امور اراضی استان معرفی شدند.