به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان با اشاره به ظرفیت حدود 40 هزار هکتار کشت که در استان تولید می‌شود گفت: با توجه به شرایط خشکسالی موجود باید از تمام ظرفیت برداشت بهترین استفاده شود.

محمدرضا اکبری با اشاره به اهمیت بحث نظارت در کشاورزی اظهار کرد: باید با برگزاری جلسات هماهنگی کیفیت برداشت را بالا ببریم و در نظارت ها دغدغه کشاورزان را رعایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد 95 دستگاه کمباین بومی موجود است، افزود: برای برداشت غلات و دانه های روغنی تعداد 45 دستگاه کمباین مهاجر نیز در برداشت های امسال فعالیت خواهند کرد تا در زمان مناسب تحویل به انبارها گردد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت مناسب کشت غلات و دانه های روغنی در استان گفت: با توجه به شرایط خشکسالی موجود باید از تمام ظرفیت برداشت بهترین استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تامین سوخت کمباین ها افزود: با هدایت و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه باید  محصولات تولیدی زیرمجموعه غلات اعم از گندم، جو و دانه‌های روغنی که در استان تولید می‌شود را با بهترین کیفیت تحویل بگیریم.