به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، صبح امروز سه شنبه (26 فروردین99) اجلاسیه کشوری نمایندگان ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی بصورت ویدئو کنفرانس، برگزار گردید که مهندس قوسی، رییس سازمان به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این جلسه ویدئو کنفرانسی شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی گفت: این جلسه با هدف تبیین و تشریح برنامه های سال جهش تولید در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در تشریح این جلسه گفت: حجت الاسلام و المسلمین تقوی، نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی تاکیداتی در خصوص برنامه ریزی و هدف گذاری برای اجرای سیاستهای برنامه جهش تولید ارائه کردند.

سیدمحمدعلی سجادی افزود: در این جلسه از همه مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان ها خواسته شد که با هماهنگی و برنامه ریزی با روسای سازمانها، بازدید از طرح ها و پروژه ها، استفاده از مشارکت‌های مردمی، برنامه های جهش تولید را به درستی پیگیری و به نتیجه برسانند.

 وی اظهار داشت:  امیدواریم امسال با برنامه ریزی مناسب در جهت تسهیل فرآیند صادرات محصولات کشاورزی، تسهیل فرآیند صدور مجوزها و نیز تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به نحو مطلوب انجام گردد که با توکل بر خداوند تبارک و تعالی در پایان سال شاهد توفیقات خوبی برای توسعه بخش کشاورزی باشیم.